2. När och varför jag började rida

Jag var väl ca 5 år när jag började Mulle-skolan som det så fint hette, på Srk. Men innan det så hade jag provat rida lite med ledare och farfar slängde upp mig på en av sina travhästar och då började jag storgråta och ville ner.
Tror att det var när jag var 6 år som man fick börja rida på lektionerna, då var det typ 3 gånger teori 1 ridning osv.
*
Varför vet jag inte, jag kanske tyckte att hästar var söta? Eller var det för att mamma ville att jag skulle rida?
Jag har faktiskt ingen aning, kan inte minnas att jag tjatade om det, men man minns ju oftast inte så mycket från den tiden av livet. Jag kan bara säga att det var ett bra val av mina föräldrar och jag har så mycket att tacka dem för ♥
Mamma och Ilion ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0