Cheap Monday

Idag har jag inte fått så mycket gjort egentligen, jag och mamma for på Granngården och köpte foder till både hund och häst. Sen for jag till pållarna, jag och Firm styrde vår kos mot Klutmark och han var så fin ♥ Ilion fick vila idag och han ska bara gå lätt arbete den här veckan så det blir longering, corallarbete, promenader, skogsmullande osv bara för att han ska få en lugn vecka, det förtjänar han!
*
Svar till Frida :)
Grattis till 3: dje platsen!! =)Har precis börjat följa din blogg. Jättekul läsning! Kan du inte lägga upp nån film från tävlingen? Skulle vara kul att se!
*
Tack så mycket! Vad kul att du har börjat följa bloggen även om den inte är så superintressant ;)
Jag har tyvärr ingen film från tävlingen, men det ska jag tänka på tills nästa gång, att ha någon som filmar :)
Saknar dig, tant ♥ Kommer snart och hälsar på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0