Fredagkväll o lördag

Fredagkväll: Red ut i skogen med Firm efter vi hade kommit hem från Uttersjöbäcken, det hade hunnit bli mörkt som tusan, men som tur är så har jag ju min superdyra, superbra pannlampa som visade oss vägen i mörkret. Firm var lydig men rädd för de mörka vattenpölarna såklart. Red utan sadel och tränade mycket övergångar i traven, duktig pojke ♥
*
Today: Har varit på dressyrtävlingarna på Srk mest hela dagen och satt som domarelev åt Eva under Msv-klasserna. Intressant, och kul att bara sitta o se från domarens perspektiv utan att behöva sitta med blicken limmad på ett papper o hålla koll/skriva ner allt hon säger. Jag och Saga höll på att frysa ihjäl då det bara blev kallare och kallare..
*
Grabbarna snus fick en sig en vilodag, imorgon åker vi och tävlar på Srk. Sen start, typ vid 13-tiden, vilket innebär att jag hinner rida Firm innan och kanske till o med duschar Ilion direkt på morgonen. Hur som så taggar vi till, och jag som hade lovat mig själv att plugga programmet bättre.. Gick det? Neej, jag red bara igenom igår. Typiskt Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0