Onsdag

Världens bästa mamma var ledig idag så vi bestämde oss för att fara ut och rida på morgonen. Det gick jättebra, hästarna var pigga och Ilion skrämdes av ett rådjur i skogen. När vi kom tillbaks till stallet så såg jag att Ilion hade fått ett litet sår i mungipan.. suck. Nog för att det bara var pyttelitet, men kommer att skaffa ett tvådelat med fasta ringar nu för att prova det.
Han fick på sig en klick Locobase Repair som är super att ha i stallet då det går att använda överallt. Men trots sin skavank så hindrade det inte honom från att vara glad och såklart matglad.
Efter jag kommit hem så hoppade jag in i duschen för att senare fara till skolan och spendera några timmar där.
*
Ska kasta i mig lite mat, har blivit så dålig på att äta på sistone. Och det är inte för att jag inte vill äta, utan jag tycker att det är sjukt tråkigt att laga mat. Sen att jag inte går hela skoldagar gör det hela inte bättre. När jag gick gymnasiet så var man ju där hela dagen och åt lunch kl 11 för då var man hungrig. Nu är jag typ aldrig hungrig förän det blir panik att äta. Ska skärpa mig!
Efter maten ska jag ta in grabbarna och mysa med dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0