Schule

Har varit i skolan på förmiddagen och lärt mig grejer. Nyttiga grejer också, inget onödigt vetande.
Har även varit och köpt 2 stalltäcken, 2 schabrak o vita benlindor. Jag har varit utan vita benlindor ett bra tag nu eftersom när jag flyttade hästarna från Medle så försvann en massa saker(?)
*
Jag och Ilion var i tidningen igår, haha. Och tyckte att de hade skrivit ihop lite konstigt det jag sa, men det må vara.
Något jag borde göra nu är: plugga, äta.
Det här vill jag göra istället: fara till stallet, prova grejerna på hästarna, motionera dem.
Ska jag kanske ta mitt förnuft till fånga och göra borde-grejerna?
*
För Firms del så blir det nog skogen eller dressyr hemma. Ilion ska longeras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0