The list

Många har ju sånna här listor, och tänkte att det skulle vara roligt att göra en själv. Har plockat ihop de punkter som jag tyckte bäst om :) Sen om det finns någon som läser och kan vara snäll att kommentera så har jag en VIKTIG fråga. När jag trycker Enter här för att få lite mellanrum så blir det inget mellanrum när jag publicerar på bloggen. Varför? Och, hur gör man? Detta är anledningen till att jag måste göra alla dessa stjärnor.
*
1. En bild på favorithästen
2. När och varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Mina hästars utrustning
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst jag älskar
12. Min favoritgren
13. Min största dröm
14. Saker jag gör vardagligen
15. Varför får hästar o ridning mig att må så bra?
16. En bild som gör mig lycklig
17. Mina ovanor/ mina hästars ovanor
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. En bild på min bästa vän och varför hon/han är det
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Nytagna bilder och 5 punkter som beskriver mina grabbar
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Så vill jag att mitt liv ser ut om 20 år
28. Någon som älskar mig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30.  Mitt mål med ridningen

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej, dök in här via hästgruppen på fb... ang mellanslag, prova att klistra in detta < br > Ta bort mellanrummet mellan taggarna bara, jag lade bara dit mellanrummet för annars är risken stor att det bara blir mellanslag i kommentaren utan att själva "kommandot" syns.

Men tagg-br-tagg är detsamma som mellanslag och är det man får använda sig av när websidan inte stödjer enter som mellanslag.

2011-10-05 @ 07:43:31
URL: http://sillydoris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0