Bildbomb + summering

Jag som hade lovat mig själv att inte köpa så mycket hästgrejer för ett tag.. Jag har svikit mig själv djupt. Dessa saker har inhandlats till grabbarna senaste tiden:
'
* Regntäcke HS till Ilion
* Vippkandar
* Stalltäcke Rhino till Firm
* Vintertäcke TM till Firm
* Boots till Ilion
* Skavskydd till karlederna - Ilion
'
Och till mig:
'
* Typ londonfärgade ridskor (som jag aldrig kommer att rida i) så de får heta stallskor istället
* 30 mm sporrar - älskar dom!!
* Kyra-handskar, dock fick jag dom av min älskade mamma så dom räknas inte som eget inköp (A)
'
Ja, det är säkert fler saker, men jag vill inte rota mer i min hjärna.
Men alla täcken är nödvändiga + Ilions boots + skavskydden.
'
Idag så fick pojkarna vila, Yvonne var och masserade Ilion o kollade på mina sadlar. Ilions Jeremy Rudge Pace ska jag inom kort skicka till Luleå för omstoppning + ombyggning av säte och vulster vilket innebär att jag blir utan sadel till honom ett bra tag. Men den goda nyheten är att Firms Pfiff Amaretto passar Ilion också! Tjoho säger jag bara! Då slipper jag träna barbacka som jag hade förberett mig på.
'
De fick stanna inne efter massagen då det var så risigt väder och lika lyckliga var dom för det!
Nu kommer en liten bildbomb från helgens tävling. Red Lb:3an, 1:a plats med 65,79%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0